lørdag 10. desember 2022

Kva ønsker DU deg til jul DA ;)

 


Det vanlige spørsmålet no i disse dager ;)
 og som regel sier eg jo -- vet ikkje --
 for vi har jo alt fra før tenker no eg da ;)

Snill mann -- Snille unger -- Grei helse --
 og eit hjem fullt opp at div. brukelig og ubrukelige ting.



 


 men EGENTLIG så har VI meir enn det vi trenger, tenker no eg .
Og det har surra litt i hodet mitt - kva ønsker eg meg til jul

MEN det  eg MEST ønsker meg til jul er TID ..
Tid sammen med dei eg er så  glade i 
- og gjerne er den TIDEN på ein tur ..

kort tur, lang tur, bratt tur, kosetur, langt borte tur,
 overnattingstur  eller ein liten kosetur i nærområdet ;)




Eg ønsker meg nye minner, nye plasser,  nye bilder ,
 nye Eventyr.  Som eg kan lage om til flotte albummer, 


  Jo da eg  meg litt ting også ..
hjemmesnikkra sokker,
 noe godt i koppen, sjokolade, lys, badeskum, lesestoff

Har du funnet ut av kva du ønsker deg til jul..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...