søndag 5. februar 2023

Februar strikk

 

vips - sa var det ferbruar og nye planer på blokka - meg liker 😊

i januar var det sokker og enda meir sokker, men no tenker eg at februar og mars skal eg tenke litt vår og strikke til varmere tider 💛

Vekk med tjukkegensere og inn med tynne fine topper - Hurra 

Og Hurra for eg har jo iallefall 2 - 3 stk som ligger på vent, som eg har starta på men så vart det liksom brått stopp.

Men no vettu - er iallefall ei kasse med glede kommet opp fra kjelleren, og da er det jo håp. 



Og så har eg jo eit teppe som skal strikkes til noen fine fota.

Skulle jo ha starta for lenge siden, men men...


Eg får bruke tida no godt - ei maske her og der i ledige stunder, det er jo bare rettmasker og det er jo godt å ha litt slik strikk innemellom og - så slipper ein å tenke så masse 😋











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...