tirsdag 10. oktober 2023

Oktober strikk

 

Har ryddet i noen bokser og poser og funnet fleire nøster med restetråd og noen nøster som har ligget på vent ei stund. 

Dette er sokketråd fra Viking. Ein tråd eg har brukt ein del.

Og derfor har eg ein del rester av denne tråden.




Det går mest i banansokker - som er veldig vanedannig. 

Men har også eit par på pinnen som eg tenker skal bli til MEG

 - med striper 😀


Resten av sokkene som blir strikket no, går rett i julegave korgen min 

- det er jo snart jul.

Og sokker er noe eg liker å lage og gje bort 💜

Ellers så er eg så heldige å få teststrikke ein vest 

så starta jo høstens magiske strikk - samstrikk HØST med bystrikk

 gjett om eg gleder meg da 😜


Så får vi se da - kor mange sokker det blir i oktober og kor lei eg blir av å strikke av rester, til no har eg nesten ferige 3 par - Meg liker




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...