søndag 17. desember 2023

Adventstur nr.3

 

Søndag i advent og i tradisjon tro - ny adventstur.

Men egentleg så frista det ikkje med tur i regnet,

flokken var og veldig opptatt med jula i dag.


Men men - så var det de med den tradisjonen da.

Så da var det bare å finne fram regnjakka og regnbukse,

 vi krymer da ikkje  😀

Og det er vel dørstokken som er høgast 

på slike ruskeværsdaga tenker no eg da.

Men tur vart det, med litt mindre fota.

Uten bål og sjokolade denne gangen.

Men vet du kva - eg ANGRA iallefall ikkje på ein tur - etterpå.

Så håper eg at du også har fått deg ein fin fin dag  💜


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...