mandag 8. januar 2024

Blåe dager

 

Titta innom ei januarutfordring og tenkte eg skulle hive meg på - artig å få litt dra hjelp med blogg innhold når hode og kropp er litt sliten 💙


Her på sunnmøre har vi hatt mange fine vinterdager no 

- men det er jo alt for kaldt til å være ute, nesten slik at ein ikkje orker å gå på tur ein gang. Men fole fine dager...

Så får vi sjå da - kor lenge denne kuldeperioden varer,

Eg ønsker meg litt mindre kaldte dager, og no blir jo dagene lenger og lenger også - meg lika  

3 kommentarer:

  1. Så koselig du ble med da. Jeg tenkte du kanskje kom innom å sa fra, men jeg har vært og sjekket ut, siden du sa du kanskje ville være med :) Jeg legger deg på listen min med linker, så alle kan finne deg, og du kan finne dem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. jo skulle jo det - men så måtte eg ha ei fjøsvakt - og tida strakk liksom ikkje til

      Slett
  2. Det vår snart:)
    Hilsen
    Happy.blogg.no

    SvarSlett

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...