torsdag 8. februar 2024

Heia her er eg jo

ei bitte lita bloggpause 😕

Det blir jo fort kluss i den digitale verden når det er tull med gamle og nye mail adresser,
 pass ord og pc som krangler
 - men NO vettu - er eg jo her igjen 😊







Og i disse ruskevær dager føler eg meg rett og slett

TAKKNEMELEG 

som kan rydde tid i dagen til å gå ut og 
NYE SOLA - den BLÅE HIMMELEN.
Måtte det vare - lenge.

Men får YR bestemme så blir det vel ikkje mange timer med sol og blå himmel denne gangen heller. 

Så ut å nyte - eg fikk ein go time med sola, go musikk på øret og truge trim - meg lika 😀







1 kommentar:

  1. Har savnet deg! Glad for at du er tilbake!
    Ønsker deg masse sol og fine turer;-)
    Klem Annette

    SvarSlett

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...