søndag 14. april 2024

Strikkeglede


 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀
Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på strikkepinnene.

  


 Og sokkestrikk i fleirfarga tråd er safe strikk 
- 3 rett og ein rang er ofte det eg liker best, for da da kommer tråd fargene bedre fram

No er det heilt ny tråd for meg på pinnene 
- Mellan Raggi og eit nøste er 100 gram.

EG liker ofte å ha ei kontrast farge til topp, hæl og tå. 
Da har eg funnet fram Sisu - som funker godt sammen.
 
Og ja da - 4 nøster og iallefall skal det bli 4 sokker 
- men håper på noen te  😋💚

Ny dag og nye muligheter -- truddelutt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...