onsdag 5. juni 2024

#sistemann i mål

 

av og til klarer eg å snuble over artige ting - iallefall oppi mitt hode. 

Og når det skulle arangsjere Dogrun uti ålesund - ja da tenkte eg at dette er jo noe for meg og Peik 😉


jaja - eg skal jo ha for gjennomføringa og tilstedeverelsen 😊

 Men resultatet - ja eg vart sistedame i mål.

Men vi gjennomførte jo - Litt over 4 kilometer. 

Aldri jogga så langt eg, og ja da dei andre dei SPRANG og kom jo i mål sikkert på halve tida av det vi brukte. 

Så vi har jo eit forbedrings potensial tenker eg .. 

 Meg som trenger meir fart og kondis og Peik som vart litt satt ut av alle hunder og folk som for forbi oss i full fart  😐


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lage det greit

  @nupenhelse sier Ein kan lage det greit, der ein er. Så enig..og i kveld trengte EG så godt at noe var greit. Så da vart det tur å hilse p...