mandag 2. september 2024

livstegn ...

 Ja eg veit -- eg skulle jo være så flinkere i sommer til å blogge  😉
men den somaren har liksom bare kommet og gått like fort jo.

Har liksom kjent litt på den følelsen av at eg ikkje gidder noe,
 at ting tar liksom så lang tid.

Eg skulle jo strikke mange mil med tråd,
 iallefall så skulle eg gå i fjella i mange mil.

Og ikkje minst så skulle eg finne gulv og rot i heile huset 😜
men jaja -- her er eg jo,
 og jo da eg har gått litt, eller ein del ( mange ) nærturer, strikka noen sokker og den sommertoppen regna jo bort. 
Så den kommer heilt sikkert til nytte neste sommer.






Men om dette er etterdønninger
 etter at eg var sjuk eller sorgen etter ein pappa veit eg ikkje.
Sikkert ein kobinasjon av alt. 

MEN eg har EI PLAN - og den skal eg holde meg til.
Så kommer eg vel meg opp og fram denne gangen og 

Klem klem 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

overalt Strikk

  strikkepinner og litt tråd er med meg overalt i kvardagen  - og da meier eg OVERALT 😉  EG  har jo ein forkjærlighet for fleirfarga sokket...