torsdag 19. september 2024

Noen dager er bare dritt ...

 For halvannen veke siden fikk eg ein del sår på beina. 

OG sår som bare plutseleg dukker opp passer jo ikkje så godt for ho som har diabetes.

Så da vart det legevakt og vidare på isolat på sjukehus ...

Kjedeleg ja - men takk for at eg hadde med meg fleirfarga tråd og noen strikkepinna.

Må vel innrømme at dette ikkje føles så bra, 

det var og er mange spørsmål og INGEN SVAR desverre.

 



No ei veke etter at såra begynte å komme har eg framdeles ikkje fått så mange svar som eg ville ha.

Så i dag fikk eg tatt ein del hudprøver, og håper dei finner ut av det. Fort


Men igjen er strikkepinna og tråd med - eg finner roen, 

da eg  kan strikke litt. Og ro trenger vel kjærringa og føttene mine no 

2 kommentarer:

  1. Gpd bedring, håper de finner ut hvorfor du får desse sårene og snart er i full fart igjen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. takk snille du - har tatt mange prøver og håper på fort svar, for dette liker eg ikkje

      Slett

Noen dager er bare dritt ...

 For halvannen veke siden fikk eg ein del sår på beina.  OG sår som bare plutseleg dukker opp passer jo ikkje så godt for ho som har diabete...