lørdag 11. desember 2010

Mot LYSere tider ....


snart snur SOLA, og vi går mot LYSere tider...
og gjett om vi trenger litt LYS i dag, der snøven
laver ned, og det er grått og trist ;/


men inne koser vi oss, fyr på peisen,
lys i kvar ei krå.....
eg har brukt dagen til å pakke julegaver,
sende dei siste julebreva
og snart så
Skal eg på zumba trening -- trengs vel det og ...
kansje det er det som blir LYSet i tunnelen ....
til slappe pupper, hengemage og rumpe
ju huuuu her skal det vrikkes ;)



2 kommentarer:

  1. Da fant du lyset og åpnet en ny konto. Reduserer du på bildestørrelsen nå, så kan du ha denne bloggen i "hundre" år.

    Kos deg på treningen!

    SvarSlett
  2. Ja nå fikk jeg litt panikk når du skrev at den var oppbrukt?!!! Men som Merete sier, så gjelder det å ha bildene små. Ok. Da er jeg safe. Jeg pleier vel å ha de max 800 pixler brede.
    Flotte bilder du har !!

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...