onsdag 15. desember 2010


jule RØDT ....



vi skynder oss Saaaaakte fram til jul ....
men litt etter litt fylles julehuset opp.

og julestjerner er noe som hører julen til,
selv om det er lite som minner oss om jul ute,
 ( regn, vind og mange pluss grader og  glatte våte veger ;(



men inne koser vi oss med lys, julesysler og litt baking,
og i dag har eg baka sjakkruter -  vel noen ligna da litt på bildet i bruksanvisninga,
og Sivert har kvalitets gokjent dei - og da får det holde, og
 smaken va det ikkje så mye å klage på heller ;)




4 kommentarer:

  1. Kakene ser jo flotte ut. Stilig potter til julesterjernene,.

    SvarSlett
  2. Hei Monica! Måtte du verkeleg starte ein ny blogg??? Eg trudde ikkje det gjekk an at ein blogspot-blogg vart full!!! Uansett, eg skal følge deg vidare her inne!!!

    SvarSlett
  3. Så langt synes jeg bloggen din er kjempefin!! Nå vet jo ikke jeg hvordan den gamle var. Jeg skjønner at blogger kan bli oppbrukt!! Men det er stilig at du begynner en ny!! AnneK:-)

    SvarSlett
  4. Så fine kaker! De er sikkert kjempegode! Du er forresten veldig flink med kameraet.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...