torsdag 10. februar 2011


Det har eg ALDRI prøvd før,
så det tror eg sikkert at eg kan KLARE...


og i dag var det snakk om traktor kjøring
og ikkje vilken som heilst traktor
MEN NYTRAKTOREN....




skummelt - litt
og etter alle knapper og hendler skulle ein tru ein trengte
opplæring i å sitte i ein fly....
men eg hadde jo backupp -- him self i andre enden av telefonen ;)



 tiddelibom .....
så var mor på tur, med kamera
telefon og ein nesten HEILT ny traktor
HELT aleine ...








og jo da - eg kom meg fram dit eg skulle
--- fort gjekk det ikkje ---
OG  eg klarte det nesten heilt aleine

ps.. jo vist KAN eg kjøre traktor, men denne var vist noe meir enn ein vanlig traktor
--- vis du skjønna ---

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med gjennomført jomfrutur! :))

    SvarSlett
  2. Så kjekt ! Tut og kjør !

    Klem frå Petrine som berre har kjørt en Massey Ferguson 35 -59 mod.

    God helg :)

    SvarSlett
  3. Tøft! Veldig bra at du kastet deg uti det :-)
    God søndag!

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...