søndag 8. mai 2011

   ---  Heldige meg ---    




Forleden dag fikk eg denne flotte
AWARDen
eg takkar og bukker

og så var det oppfordringen som følger med ;
skal sendes videre til 10 andre blogger og fortelle 7 ting om meg selv --- lett tenkte no eg - eller ;)


@ snart gift med buss sjåføren min  i 20 år og
     like glad i han enda eg ;)

@  litt garakjærring - bonde - mor - sjåfør - hushjelp
    - elskerinne -  og litt meg

@ veldig glad i nål og tråd - heklekroker - strikkepinner - sakser .
      det meste som kan lages - må prøves

@ kvardags fotograf   og knipser litt overalt - iallefall nesten ..
  
@skulle ønske eg hadde ei vaske - rydde hjelp - og det trengs ...
    for livet er litt for kort til å vakse og rydde ;o)

@ har vert alt for mange ganger innlagt på sykehus - desverre.
     men det er noe eg har lært meg å leve  med .

@ er mor til 3 flotte barn .....
     som er verdens søteste, snilleste, rotekopper

phhh..... dette er litt av det meste om mitt liv, så skulle eg finne 10 flotte blogger ---- og her er det jo så mange å velge i ;)
så eg sier - VERSÅ GOD ..... denne er til DEG ..



1 kommentar:

  1. Tusen takk;) Fine fakta! Kjekt å bli betre kjend med deg!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...