søndag 1. mai 2011



Å være sterk er ikkje       Å være sterk er ikkje    Å være sterk er ikkje
 å aldri falle                          å alltid orke å le         å løfte tungast
å alltid vite                           å hoppe høgast           å komme lengst
å alltid kunne.                        eller ville mest.         å lykkes alltid.




Å være sterk er å se livet som det er - akseptere - ta del i den.



å falle til bunnen, slå seg hardt og alltid komme seg opp igjen.
å våge å håpe når ens tro er som svakest
Å være sterk er å se lyset i mørke og alltid kjempe for å nå dit...

og kjemper gjer eg - kvar dag 
selv om det har vært mange tunge tak den siste mnd.
så har eg hatt mange fine øyeblikk - også 

og dei MÅ eg berre ta med meg på vegen videre 
sammen med dei kjære rundt meg ;) 

5 kommentarer:

  1. Har tenkt på deg i dag, en mnd, et trinn i den lange trappa av milepæler. Stor klem!

    SvarSlett
  2. Å, tusen takk skal du ha. Veit du, dei orda gjekk rett til hjarta på meg. Dette var akkurat det eg trong å bli minna på i dag !! Eg har kjempa med sjukdom/dårleg helse i mange år, og dette var gode ord å ta med ....for eg er sterk !! Skjønar noko har skjedd deg og dine som gjer at du trong desse orda. Håper dei gjorde deg like godt som meg. Styrken er der, me må berre ta den i bruk. Varme tanker og gode ynskjer frå meg.

    SvarSlett
  3. Heilt sant det du skriv her - om dagane er vanskelege må ein berre leite og sjå om ein kan finne eit kvart positivt og godt å kaste blikket på - så får ein som oftast styrke til å gå eit steg vidare - steg for steg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Virkeleg sanne ord for den som har prøvd litt i livet.
    Ein må ta trinna steg for steg, av og til må ein gå tilbake også.. Men oppover og framover går det til slutt!

    varm klem
    ps: nydelege bilete

    SvarSlett
  5. Hei Monika:)
    So du er svigerinna til GJ du altså:)Ja, verda er jammen ikkje stor...So artig då! Vert vel nokre turar på Eggesbønes med deg då... du er ♥leg velkomen til meg ein gong det passa;) Hadde vore kjekt!

    Flotte ord du deler i dag ☺
    Og so fine bilder av kvitveis med blå himmel i bakgrunnen!!!Sukk.
    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...