Herlig bilde! Noen ganger savner jeg lukten av ku :) Fin-fin søndag til deg.Klem
haha:)) fin helg til deg:))) og kyra:))
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Herlig bilde! Noen ganger savner jeg lukten av ku :) Fin-fin søndag til deg.
SvarSlettKlem
haha:)) fin helg til deg:))) og kyra:))
SvarSlett