mandag 18. juni 2012

finn eit strå

å tre lykken på...



 og i dag fant eg lykken sammen med Birk og kamera
 på turen til Blåhornet og Kilstisetra...



 kansje ikkje verdens høgaste topp,
ei heller den som ligger lengst vekk...

 men der  finner eg noen  dei finaste stunder,
der eg finner eg noen av dei  flottaste motiva ..

 berre så synd eg hadde så få og dele det med ...

 men Birk var jo der,
også håper eg at eg klarte å fange noen
øyeblikk i kamera


slik at også nettopp du som ikkje rakk turen
kan nyte litt av naturen vår





 men eg må vel innrømme at
neste gang håper eg på selskap,
kansje av deg eller iallefall av han eg har så kjær ...
( når tiden strekker til )






5 kommentarer:

  1. Takk for turen !! Nydlege bilete. Forstår godt du trivst på tur i det landskapet. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  2. Takk for at jeg får være med deg på tur. Er det Sylte jeg skimter på andre siden av fjorden langt der nede... Ha en fin uke

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder !!
    Og nydelege Birk :)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Birk er nydelig!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...