søndag 16. september 2012

jul i september ...



 i dag frista det litt meir med å scrappe julekort
en å gå tur ...

men eg fikk til begge deler, 
scrappe og gå tur 
og eg kosa meg med begge deler 

og ja bilda vart litt mørke, for pluselig hadde eg ikkje blits på kamera.
( kremt  den har ikkje virka på lenge,
og eg får abstinens av å vite at eg må sende kamera inn på rep ;(

men eg MÅ vel ...
i dag har eg iallefall prøvd meg på lyskort, og eg vart litt fornøyd og tenker eg kommer til å lage meir av disse 










9 kommentarer:

  1. Svar
    1. skal eg sende over ein mal til deg ;)

      Slett
    2. Flott:) Det er sånne kort jeg kunne tenke meg å lage til jul. Og har sett flotte sjokoladekort også. Det er jo flotte julehilsner til gamle som har alt.

      Slett
  2. Så utrolig fine og spesielle med de duse fargene..så flink du er!:)Klemmer fra Else Britt med ønske om ei ny fin uke til deg!:)

    SvarSlett
  3. Å så flinke du er!!

    Fin veke til deg :-)

    SvarSlett
  4. Så fint å se at det ikke er bare meg som er julesjuk alt! Jeg starter alltid med å se julefilmer i oktober..

    Og nå ble jeg enda mer inspirert til å begynne med småtusk til jul:))

    Herlig:))

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe.. vi kan jo lage julekort med rognebær hjerter inni ;)

      Slett
  5. Trenger du blits da? Jeg har et Canon speilrefleks- og et kompaktkamera og jeg velger alltid bort blitsen. Den gir bare et forferdelig stygt lys på bildene. Jeg er absolutt ingen god fotograf , men slutt med blits og penger spart.

    SvarSlett
  6. Kor flink du er !
    Men eg hoppa litt i stolen når eg såg overskrifta...
    Er ikkje klar på lenge..

    God mandagskveld til deg !
    Klem

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...