torsdag 20. september 2012

himmelsk

Akkurat  så bratt ER det opp til
HIMMELEN 




vel det føles iallefall så langt, bratt og tungt,

men det er vel det som må til når ein
45 år gammel 
forfallen kropp skal restaureres 


   
svett og sliten
men eg OVERLEVER
og veit du ka
eg gjør det frivillig 
og eg kommer til å gå turen fleire ganger 





for belønningen er jo så BRA 
berre se og nyt utsikten.
Dei tunge slitne stega er allerede glemt.

og enda ein gang fikk eg ein 
HIMMELSK
bra tur 

for meir flotte himmel bilder - se her da vel 

7 kommentarer:

  1. Du har mange flotte himmelske turar du Monika :)
    Spreke dame !

    Klem frå meg.

    SvarSlett
  2. Beautiful series!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvarSlett
  3. Ja, det er vakkert der du bor!
    Rett og slett Himmelsk :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Lovely photos! Thanks for sharing.

    SvarSlett
  5. Admire your shots. What a wonderful place!
    Thanks for dropping by :)

    SvarSlett
  6. Vakkert. 45 år er vel ingen ting. Midt i livet. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei! Så utrolig vakkert:O) Kjempeflotte bilder. Og ja, det er tungt å gå på tur sånn, men akk så deilig når man kommer opp. Ha en fin helg, klem

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...