lørdag 10. november 2012

jula 2012


10.11.12

og det er nøyaktig 
44 dager 
igjen til jul 
ju huuu.....






 er det No ein kan kjenne att 
stresset kommer krypende
....


eller skal vi senke
skuldrene litt  i år



 
finne ut at jul blir det lell
selv om vi skal vaske, rydde,
handle inn julegaver
lage julekort - pakkelapper 
( sliten allerede jo )





 eg skal iallefall finne malen på jula i fjor
og eg kom i mål
uten stress og kav
vel iallefall nesten ;)

så håper eg at også du klare å senke noen skuldre 
og finne julekosen i denne travel
men du så koselige førjuls tiden 

 

her er iallefall
på litt midre stress.
og eg ser jo at eg allerede ligger litt etter,
for eg hadde jo tenkt å blogge om dette for 2 veker siden,
men ikkje noe stress - for eg er nesten i rute,
julekorta er FERDIGE, vel iallefall nesten.
juleribba har nesten fått salt på seg, 
jepp seint ute men det går bra.
julegavene er nesten i boks,
vakse, rydde gjør vi jo kvar dag, 
det føles iallefall slik

eg skal gå ein tur KVAR dag
og strikke, hekle eller 
rett og slett spise ein sjokolade,
ikkje kvar dag - men av og til 

nyt helga - for førts er det FARSDAG ...

5 kommentarer:

  1. Er det så kort til jul? vet du, det er nok til at jeg kjenner stresset...men nå skal jeg prøve dette året å senke skuldrene, tross alt. Det finnes måter å ikke stresse på - selvom jeg tror altfor mange kjenner på altfor mye stress hele desember. Jeg håper du har funnet en god løsning, og at du kjenner glede over alt som skal ordnes mot jul - i stedet for stress...Ja, vi får senke skuldre...julen kommer uansett :) takk for at du alltid viser så fine bilder og for alle fine ord du deler. Ønsker deg en nydelig helg. klem klem

    SvarSlett
  2. Eg blir nesten litt matt over kor fort tida går, men einige med deg, ein må prøve å senke skuldrane.
    Eg har iallfall lagt lista lavare siste åra, og håper eg greier det i år også.
    Imponerande at du er ferdig med julekorta :) dei er nok fine tenkjer eg.

    Velkomen til å ta del i Gi bort på bloggen min .:)

    God laurdagskveld !

    SvarSlett
  3. Høyrest no ut som om du er mykje meir i rute enn meg. Tek det som det kjem i år - jula skal feirast hos eine sonen, så det blir heldigvis ikkje så mykje kav her heime.
    Ha ein fin laurdagskveld:)

    SvarSlett
  4. Ooooops....når jeg leser denne liste så .... hmm.. har igrunnen bare spist sjokolade!!!! Men det var jo NOE daaaaa....
    Og jul blir det lell :-)
    Ha en fin kveld ;-)
    Klem fra Annette

    SvarSlett
  5. Så morsomt bilde av kua og nissen! :) Jeg var på julemarked i går, og kjente straks at jula kom mye nærmere. Men enn så lenge, ingen stressing. :)
    Ønsker deg en god juleforberedelsestid!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...