mandag 10. desember 2012

kaos dager ...



KAOS - dager ...

jo da - vi liker barfrost og lite med sne.
flotte turforhold og naturen som viser seg fram...

men det er vel ei bakside med all dette fineværet også ...



 Kor har det blitt av vatnet
og kven har kødda med forutleggeren vår,

og noen har iallefall kødda med melkeroboten
og melketanken vår.
LIKER IKKJE ...





og slik går no kaos dagene her i
melkefabrikken vår,
vi kjører  vann, triller silo
og dytter dyr i kukøa.

og er så glade for all den snø og mildvær  
vi kan få ..
( til no er  det vel noen cm.. )



men det eg egentlig skulle skrive om i går var jo at det var BERRE 2 veker igjen til jul...

er vi i rute - er huset julevaska i kvar ein krok
og i alle skuffer

er alle julepakker på plass - julepynten henta fram og julekorta sendt  og kaken baket ...

eg VAR iallefall i rute, og eg rekner med å finne
 eit julepynta hus når fjøsveka er over,
iallefall eit hus som BØR bli pynta - -- til helga kansje

3 kommentarer:

  1. Trekk pusten djupt Monica.
    Det var mykje på ein gong. Håpe snøen legg seg så dokke får skikk på vatnet. Her var me så redde for røra at springen har sildra litt i heile denne berrfrosttida.

    Håp alt ordnar seg raskt !!
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. pust - i dag er alt mye bedre - men vi kjører framdeles vann...
      klem

      Slett
  2. Førjulstid og jeg rekker knapt nok innom her....;) og så har du og dine DE utfordringene på garden! Også tenker du atpåtil på julepakker og julepynt og julevask!!! Jeg er og fortsetter å være imponert over energien og aktiviteten!!!:)
    Du er ei grepa kjerring dølux :-) Men som Anne-MAri skriver over: Husk å puste!!
    Det går an med litt støv og rusk i jula, så prioriter dyra og melka og vatnet:)

    Sender alle de varme tankene jeg kan, så slike utfordringer ikke blir tilfelle igjen!
    Og jeg tror ikke du trenger ekstra treningstur med dette tempoet:) Sett deg ned innimellom og slapp av <3

    God klem

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...