lørdag 1. desember 2012

Små julegleder... ☃

eg har loved meg selv å ikkje stresse,
MEN
eg kjenner litt på den følelsen no...
for eg henger litt etter,
eg finner ikkje julegardinene,
julestjerna virka ikkje,
og tiden bruker eg til alt anna ein
å rydde og vaske ...


 

jo da vi fikk starta motorsaga i dag vi,
vi fikk laga ved, rydda kanal og 
vært ute i flott vinter vær ...
og det teller vel litt 
så får vaskinga og dei 
fordømte gardinene komme ein anna dag.
kansje i morgen 
hmmm .... foresten 
var det da eg skulle UT på tur ;)

ps.. det juletrebildet er fra i fjor, her er det ikkje nemlig IKKJE snø
og advents lyset - vel det er fra i fjor det også,
men berre vent - eg har kjøpt nye ;)

4 kommentarer:

  1. Ikke stress , slapp av og kos deg ! Advent er det uansett. Klem

    SvarSlett
  2. Ta det som det kommer Monika, om det er noen trøst så blir det smått om senn her også:)
    Var på OBS i går (vi handler etter at senteret stenger på lørdagen - da er det sjeldent folk på OBS;) og kjøpte inn juleplantene og lysene til adventsstaken handla mannen på Kiwi klokka halv elleve i går kveld:)
    I dag er det for kaldt til å gå ut for oss, så vi har litt innekos og juleverksted. Og blogging:)

    Ha en fin første søndag i advent,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. I år vaska eg berre vindauga på innsida- reknar med det kjem ein storm og vaskar på utsida i løået av vinteren likevel.......Høyrer rykter om at det er stålis på Eidsvatnet - får håpe snøen ikkje kjem riktig enno då, så kjem vi innover på skøytetur :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja isen er kommet - er ikkje sikker på kor trygg den er enda ...
      men den blir tjukkere for kvar dag som går :)
      si ifra da - vis dere kommer
      klem

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...