onsdag 19. juni 2013

♥ day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy

det måtte vel vere drømmen
å få reise på ei øde øy
sant JA ;)

 
 

 å få kjenne sand mellom tærne - nyte stillheten








legge igjen
alt
som
lager
bråk
 
 
men kva skulle eg tatt med
jo mannen min er jo første pri. ;)
 
og så måtte eg jo ha med ein heklekrok
noen kilo med tråd
eller kansje litt nål og tråd  ;)
ein kortstokk - lite med klær
( for det skal vel vere varmt på den øde øya ;)
 
og så måtte eg jo ha med litt mat,
go drikke
eller kansje det finnes ein liten koselig resturang
på den øde øya vår - det hadde jo vert noe,
så hadde eg sloppet å lage mat og vasket opp,
og kamera måtte jo i alle fall få vere med,
sikkert noe fint å ta bilder av ...
 
 
 
kjekt med drømmer,
men ein trenger jo ikkje ei øde øy
for å reise bort,
for min del er eg veldig fornøyd
vis eg klarer å ta med mannen og stikke
meg litt bort av og til,
på ein fjelltur,
fjøstur eller berre ein sofa tur ;)
 
Har du ei øde øy du kan stikke deg bort på
mon tro -- nyt det ;)
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Har ingen øde øy, men det er ganske øde der vi bor!
    Ellers er jeg enig i prioriteringene dine!

    Vigdis

    SvarSlett
  2. Det er lov å drøyme, og draumane er gratis så ein kan fråtse i dei ;)

    Nyt dagane enten heime eller borte.
    Klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...