torsdag 6. juni 2013

trimme trim

ja eg innrømme det 
eg er MANGE kilo for mye 


Sykelig overvektig vis ein skal høre på
Grethe Rode og dei som kan dette,
men skulle tru det var så enkelt 
spise mindre og trene meir 
sant JA...

men eg jobber med saken
og håper fjella rundt meg kan være
til litt slanke hjelp
og i kveld var eg så heldig
å ha med meg litt
dra hjelp


eg kom meg opp
og like heil ned att også...
pust pes stønn...
men veit du ka 
skal opp att ein anna dag også eg ;)
vere med da vel ;)




2 kommentarer:

  1. Hovedsaken er vel hvordan DU føler deg??? Heller ei med noen "rundinger" som er blid og glad og ved godt humør enn et hutrende "klesstativ" som bare er opptatt av trening og å spise riktig og minst mulig og som "plager" seg selv og andre;-) Finn ut det som er bra for DEG Monica;-)
    Smil fra Annette/tyskland

    SvarSlett
  2. Då må du passe deg så det ikke ramler av for mange kilo husk du har ikke så mange til overs:)))) Men kjekt å se at du kommer deg på fjelltoppene det er tøft gjort når du har litt høydeskrekk!!

    Tøffe Monica:)))

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...