onsdag 18. desember 2013

DesemberDager

Endelig er ein lang onsdag over...
Det tærer på krefter og humør når ein må reise mange timer før ein må noe - da vegen til og fra resten av verden stenges kvar dag og berre er åpen noen få korte strakser kvar dag - men alt for å få ein sikker veg ;)



Dagens tur måtte startes tidlig for å rekke sjukehus midt på dag - men med ei korg med div. Nål,tråd og pinner kan eg vente overalt eg;)

Og mye venting har det blitt i dag  - skulle tru at når ein har ein time på sjukehus - så var det min time og ikkje ein ventetime...




Men mens eg venter har juletreet kommet te gards -ein ting mindre å gjøre i morgen.
Og jammen meg har eg både sendt og fått noen julekort i dag og --- og nei da vi har ikkje julesnø - har du ?

Dagens bilde måtte eg finne i arkivet - for julenissen har vert her og nisset litt med pc vår - så det så ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...