fredag 17. juli 2015

sommerutfordring #6 - 2015

Lite som minner oss om sommer her på Sunnmøre,
ein kan liksom telle dei gode sommerdagene på ei hand eller to ...

Derfor er det så viktig å gripe tak i dei få dagene vi har, og selv om DA burde vi prioritere rundballer, så klarte vi å finne tiden til litt bading og kjenne på denne gode sommerfølelsen

ps.. det var IKKJE meg som bada ;)




eg har valg å bli inspirert av farger, tekst og vatn:)
for fleire flotte bidrag - se her da vel ;)













Selfølgelig måtte skoa rammes inn i gullramma,
ein kul måte å framheve ein detalj eller to.




4 kommentarer:

  1. Nydelig PL side du har laget, og jeg skjønner godt at du ikke var den som badet, bra lenge siden jeg bada i Norge. Takk for at du ble med på PLIN sin utfordring. Klemm DT Jorunn

    SvarSlett
  2. Herlige sider, og fine bilder :)
    Takk for at du deltar i PLiN sin sommerutfordring!

    SvarSlett
  3. Flott pl side du laga. Kjekt at skriver litt om hva du tenker rund pl'en din:-) Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen til PLIN. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...