torsdag 30. juli 2015

ute te Kveldsmat ...

   

Eg var ikkje vanskelig å be når søte
 
 lokka med tur til Mulldal med kveldsmat  ;)
 
og når det tilegg   var sol --- jupp kom eg ;)



 det er mange år siden eg hadde vert her på tur
( meir enn 25 )   men syns å huske at det  var BRATT og LANGT opp ...
 
Vel det VAR BRATT - men i godt selskap så var det i alle fall ikkje så langt  - og med innlagt foto og skravle flire pauser gjekk turen opp SÅ bra jo





 
 
 
 
og JA her er det så flott,
ein mektig natur der det faktisk har budd folk
heilt til ikkje så lenge siden
 
eg er faktisk IMPONERT...
 
Den eine garden er til opp pussing no,
og vi var så heldige å få omvisning ...
 
wow sier no bare eg
for eit arbeid og kor fint det hadde blitt der...
 
Heldige er dei som har ei slik perle ;)
 
 
 

 
 
og ja da -- det vart luftig kveldsmat,
i eit flott selskap, i ein mektig natur
 
Anbefales ;)
 
 


2 kommentarer:

  1. Vi er helige som får ta en sånn tur i lag på en fin sommerkved!!!!!! Og mykje latter blei det.... :)

    SvarSlett
  2. Ååå, dette ser triveleg ut.
    Me har snakka om å ta ein tur dit ein gong.
    Takk for tipset.

    God helg-klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...