fredag 18. mars 2016

gamle HÅKON ...

 
 
I gamle dager hadde min kjære Bestefar ein fiskebåt,
og forleden dukka den opp på her på Facebook
 
Artig ka  ;o)
 
 
 
 
Mange minner dukket opp,
gjemt men ikkje glemt..
 
Da vår elste gutt kom til verden falt namnet hans på Håkon,
 
og EG  kunne stolt fortelle at vi døpte guttongen opp
etter båten til BESTEFAR ...
 
Desverre så fikk ikkje bestefar hilse på MIN HÅKON,
men Bestemor fikk ;)
og DA Håkon båten vart solgt og skulle reise
klarte min Bestemor å få tak i bokstavene
 
Som eg var så heldig å få
 - med lovnad om å overbringe
til min Håkon...
 
og no er bokstavene kommet hjem til HÅKON ;o)
 

2 kommentarer:

  1. Fint å lese.

    God palmehelg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint at Håkon fikk et minne etter båten til oldefaren sin!
    God påske!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...