torsdag 10. mars 2016

samstrikk ...


Eg  innromme det så gjerne 

Eg er hekta på sokker - korte lange tynne tjukke   ;o)
og ja da eg må vel innrømme at eg har fleire par på pinnene,
neppe lurt - men slik eg da eg.

For det er jo slik at det er sokk nr. 1 som er kjekke å strikke
nr. 2 derimot -- ja den hører jo med den og 
    


men etter å sett mange strikke 2 sokker samtidig, 

ja var ikkje det lurt lell ;)

så prøver eg og -- så får eg se kor mange sokker som blir samstrikket 
Men det er fleire måter å samstikke på.
For inne på FB. er det også ei samstikk gruppe.
Der flotte strikke damer deler mønster, bilder, tips og råd .

og selfølgelig så måtte eg strikke dei sokkene også
- Eventyret -
Der det kommer eit nytt kapitel kvar fredag ;)
Spennende ikkje sant ;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...