tirsdag 5. april 2016

10 mil

Så var helgen over ( velkommen mandag ;)
 
 
 den har vært koselig og innholdsrik.
 Minstemann ble feiret fra morgen til kveld på bursdagen sin - likeså min tante unge - HURRA HURRA
 
 
 
 
men no er det da mandag - og eg starter på prosjekt
10 mil i April og jammen meg er det 10 mil i mai også..
 
 
Truddelutt det blir mange skritt det


 
 

 
 
 
og vis eg klarer å kutte ned på pepsi max og sukker,
 
da veit du --- dukker vel sommerkroppen opp ;O)
 
og i dag har i alle fall vært ein GO  trippe trakk dag.
med snart 14000 telte steg og nesten ei mil
Hurra for meg  
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så bra! Det er utrolig deilig å komme seg ut og puste inn den friske luften som har det varme i seg, nesten som et løfte om noe mer.

    Lykke til med mil-prosjektet ditt!

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...