tirsdag 19. april 2016

Hallo liksom


Heia Bloggen - Heia du.

jo da, eg er her, men igjen har pc vår gått i svart,
og eg blir så irritert.

OG eg er ingen pc fikser heller .. mulig heile dritten går i søppla og vi kjøper nytt -- men det koseter jo peng -- HJELP
men vi finner vel ut av det denne gangen også tenker eg ;o)





Elles så går dagene fort - veldig fort.
Og vips så var vi midt i april - midt i våren - nesten

men den kommer vel våren her oppe på fjellet også tenker eg,
og det er på denne tiden eg kjenner på forskjellen på våren her og våren lenger nede i dalen

Det er også ei veke siden  Roger pusen vår døde,
og eg tar meg enda i å se etter han,
lurer på om kvelden kor han er og eg kjenner litt på det savnet når han kommer opp i sofaen og ville kose.
Nei vi skal ikkje ha noen ny - dette var vel den endeste innepus som har vært her i vårt hus . og slik er det med den saken.

og ENDELIG fikk vi tid og anledning til å være Bobilbønder
-- like kjekt som i fjor jo --

Plusselig tilbake snart -- monika





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...