fredag 5. mai 2017

Kjærleik på pinne

Tenker no eg da .
For DU kor heldig eg er som kan strikke og kan ta meg tid til å strikke   ;)

Og strikke gjør eg jo seint og tidlig -- overalt er det med noen pinner og litt ( mye ) tråd ...    for eg kan jo ikkje gå tom for tråd liksom - og det må vel være marerittet å være uten noe eg kan strikke på   ...

Det har eg aldri prøvd og det vil eg heller ikkje prøve meg på tenker eg

Men så var det den oppdateringa for april stikk da ;)
Og jo da eg har vært så ganske så flinke ... heilt til forje fredag.

Og da vart det dessverre eit lite stopp på Rauma ullvare fabrikk som låg rett ved vegen eg kjørte på  ;)
og ja da eg stoppa i den tro at eg bare skulle på do - se etter noe tråd til ansikt til langfor nissene mine og kansje kjøpe meg ein is ..




Det  var i alle fall plan A   -- men den planen vart fort kanselert da dei hadde tilbod på orange tråd som passa akkurat til ei kofte som eg skal strikke ... ein gang

jaja sier no eg --- no må i alle fall døgnet få fleire timer som bør brukes på strikking .

men eg har da allså brukt opp ein del tråd også da i april,
eg har strikket i april

4  snor nisser a 200 gram
kommet meg eit stykke på mors kjærlighet teppe
1 par herre sokker - 200 gram
1 par ankel sokker - 100 gram

eg har også gjett bort ein pose med tråd til skulen som dei vart veldig glade for .
Eg har også strikket litt på ein sommertopp --- håper den blir ferig til denne sommeren ;)

og ja da eg har kjøpt 20 nøster med tråd - der mesteparten av den var på tilbod
ordinær pris 50 og eg bet. 20 pr stk..   billig ikkje sant ;)

 truddelutt -- så håper eg at mai blir ein go ute strikke månad

3 kommentarer:

  1. Du strikkelise....vet ikkje om nokken som er så glad i oransj som du !! Og kor du strikker???...reine ræserten !! :)

    SvarSlett
  2. for en hærlig samling garn!!God strikketid!

    SvarSlett
  3. Nydeleg garn iallfall.
    Lukke til med strikkinga.
    God helg.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...