onsdag 23. august 2017

kor dagene flyr


Heia bloggen Heia DU ...

I sommar har eg nesten ikkje blogget,
fordi eg har lurt litt på om det er LIV laga denne bloggen ....

Eg beg. jo å blogge da mamma vart dårlig
og så har eg jo forsatt med blogge om kvardagen ...

og eg kjenner jo på at eg ikkje er heilt ferdig med denne blogginga enna.




Eg knipser bilder og tenker overskrifter og ord, eg tar meg ofte i å tenke at: dette MÅ eg dele - dette må fleire få se ;)

Så da er eg her att --- med nye ord og bilder,
og det siste eg ville blogge om er jo at no har 
KJÆRRINGA fylt år

Eit halv århundre 

Eller som Sivert sa :
MAMMA no har du blitt 50 +









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...