torsdag 13. desember 2018

Lucia dagen


Her er det lite med lussekatter  og lysprosesjon,
men NATUREN laga i dag sin egen lysprosjesjon  ;)




Vi er jo så heldige å ha dei finaste førjulssdagene, 
Blå himmel, litt sol og veldig kaldt, så kaldt at det frister ikkje  å være så lenge ute om gangen.

og i kveld fikk eg bakehjelp 
og resten av kakemenn og damer vart trylla fram.
 Alltid like koselig å få litt hjelp, så selv om ikkje heile flokken kunne komme - klarte vi godt å kose oss vi som kunne - så no kan eg faktisk skryte på meg 2 kakeslag - da er det bare 5 att vette eg ;)


Med dette ønsker eg deg ein fine  førjulstid ♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...