søndag 20. januar 2019

2 fine



Frøkener på tur - og det måtte jo bli bra ;)


Legg til bildetekst


Vi fikk trimma magemuskler og noen andre muskler .
 Vi fikk påfyll av D vitaminer og ei go dose frist luft ;)

Vi fikk diskutert noen verdens problemer og andre problemer ;) 

 men ikkje mist vi fikk smilt flirt og kosa oss.
Vi fikk baska oss ut i løs snøen - og ja vi kom oss opp på Laupen med truger.


Legg til bildetekst



og vi fikk knipset mange fine bilder - uten filter ;)

og det føltes så bra hele vegen, og eg håper eg kan få mange slike dager i vinter .

Og så håper eg at du og har hatt ein bra dag - men eller uten friskluft ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...