mandag 7. januar 2019

I tjuenitten

skal eg bli rik på nye inntrykk og rik på utsikt ;)




eg skal også PRØVE å bli litt meir strukturert i å bli litt flinkere i å bruke ting eg har i huset - før eg kjøper nytt.

Dvs. slutt på innpuls kjøp
   sjå kva eg har først og handle deretter - det er i alle fall ei plan ;)
(sier ho som handlet på salg i romjula ;)

Så  får eg sjå kor flinke eg har vært når 
2019 skal oppsummeres om eit år ;)





Plan for januar:
 er å få litt oversikt over kva som er på pinner og prøve å avslutte så mange arbeid som mulig ;)



@sokkestrikk - der har eg mange par som burde bli ferdig 
@ ein stjerne hals
@ 2 par votter
@ kor mange genser / jakker har eg som skal strikkes ?
@ 2 sjal som venter på å bli ferdig ;)

som ein ser så blir eg ikkje arbeidsleding i 2019, spørsmålet er kor mange kilo tråd eller kor mange meter klarer eg å strikke iløpe av året - kor mange kroner eg bruker på tråd og kor mange sokker eg selger -- følg med ….









1 kommentar:

  1. Du har visst mykje å henge fingrane i ser eg.
    Fint å vere inne også, om vinteren.
    Klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...