lørdag 27. april 2019

Endelig ...


 Påske og endelig noen dager fri saman med buss sjåføren min ; )  

 Eg er jo så glad i fjell og sjø, og i år fikk eg faktisk begge deler - 

heldige meg ;)


Bildet kan inneholde: himmel, sky, utendørs og vannBildet kan inneholde: blomst, plante, himmel, tre, sky, utendørs og naturBildet kan inneholde: en eller flere personer, hund, utendørs og vann




Vi har ikkje vært så aktive i påsken, men litt har vi da rørt på oss - litt i bil - litt på sykkel og ikkje minst ein del på føttene. skryt skryt.

eg har fått haket av på min MÅ LISTE eit punkt - og det var jo dette med å teste høgdeskrekken, den blir ikkje betre med åra .
og så sjølv om eg krøp ut på den stenen - så var eg faktisk der ute  ;)

Håper dine påskedager har vert litt solskinn . 
No er våren kommet hit på fjellet og vips så var våronna her med alt den bringer med seg på arbeid og glede ;)


Bildet kan inneholde: himmel og utendørsBildet kan inneholde: en eller flere personer, hav, fjell, himmel, utendørs, natur og vannBildet kan inneholde: hav, himmel, hund, utendørs, natur og vann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...