onsdag 22. mai 2019

Plan A

Eg er så kry av meg selv som holder meg  til strikkeplanen min ;)

men eg innrømmer det så gjerne  - det er IKKJE lett,
for det er jo fristelser overalt !! 
Nye mønstre - ny tråd og freshe farger popper jo opp OVERALT.

Og det er jo SÅ kjedelig å strikke kun beige, 
og med pinne nr.3 går det jo ikkje SÅ fort heller.

Men no vettu - har eg starta på sjarmør etappen.
 Den som skal strikkes med artige farger og med felling både her og der .



og mest glad er jo meg
 - som har fått minka tråd lagret mitt i kjelleren 
og snart har eg også ein splitter ny sommertopp.

Minuset er vel at den ikkje vart så TURKIS som eg ville,
for Mai skulle jo være ein Turkis strikke månad,
men eg tenker at juni - juli kan også være litt turkis eg 
 








1 kommentar:

  1. Det ser fint ut det du strikkar.
    Gler meg til å sjå resultatet.
    Eg eri gong med ei genser til meg sjølv, men er ikkje heilt fornøgd.
    Får sjå.
    Nyt vår - og sommardagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...