fredag 3. mai 2019

Lagerfest April


så var enda ein lagerfest månad over, 
og eg holder meg til planen min   ♡  og det er jo bra 





 Eg hadde som mål at alt som skulle strikkes skulle være i Gult eller orange, 
og at det skulle strikkes av tråd fra kjelleren.

og veit du kva  - det har eg faktisk gjort  ♡
De har blitt eit par snøball sokker, 2 par med " mormor" tøfler .
og no er det kun ein liten rest av den tråden att - HURRA 

Eg har strikket ferdig ein " Emmy genser" fra knitting inna.
( som fort  vart ein favoritt genser og eg skal heilt sikkert strikke ein til ❤


switsh over til planene for Mai ;)
Eg har starta på eit sjal, som skal strikkes innemellom overalt - av Norks ull  ♡
Så har eg ein plan om å strikke Gretes sommertopp fra knitting inna,
  tråden blir gjennbruk - hurra.
Ei kofte skal faktisk få bli til ein sommertopp - det er vel bra  ♡



så driver eg litt prosjekt dårlig samvittinghet , dvs strikketing  som har kommet på strikkepinnen men ikkje av - i dag  har eg faktisk tatt ut pinnene og rekke opp tråden, noe skal bli te andre sokker og noe skal eg gje bort. 
Og i den gje bort posen har er raust plukket i mønstre og div. tråd rester 
og håper mottakeren blir glad -- for det er jo alltid kjekt å glede noen - og da blir jo eg og glad 

 ♡ ♡ ♡

2 kommentarer:

  1. Du er flink som gjennomfører det du har bestemt deg for,
    der slit eg...
    Ha fine vårdagar, med eller utan snø..
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. takke takk - må ha ei plan og prøve å gjennomføre den ;)

      Slett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...