tirsdag 24. mars 2020

Eg trenger bare


5 strikkepinner og litt tråd  ;)

Og no i disse karantene tider er det jo godt å ha noe sysselsetting, eg er lett å sysselsette ..
 EG er jo fornøyd med noen pinner og litt tråd vettu ;)


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Og tråd  har eg masse av - Denne flotte tråden skal omdannes til julesokker.
 Har vert i sokketråd lagret ei lita stund, og no var det på tide å lufte den tråden.

Men eg vart ikkje heilt fornøyd - så eg rekka opp att og laga ein MONIKA variant - og strax er faktisk sokk nr.2 ferdig 

Og jippi - enda hemelaga julegave er klar ;)  håper din dag blir bra … Klemz


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...