onsdag 18. mars 2020

Glede over å


Skape noe har eg hatt veldig lenge, 
og eg er jo så heldige å ha hatt ei mormor og ei bestemor med samme gleden.

Gleden over å lage noe fint ;)


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Og no i disse coronatider er det jo ekstra kjekt å ha noe å bruke tiden på - og da er jo strikkepinnene lett å ty til ;)
Og det minker jo på lagret mitt i kjelleren - men det går jo så sakte.  Men så lenge det minker er jo eg fornøyd.

Har no starta på ny genser, men er usikker på strørrelsen, så da ligger denne genseren på vent, til eg har rett mål. 
 Så da går det på #innemellomstrikk

For sokker er jo alltid kjekke å ha.

Håper du har ein fine dag - smil fra Ho monika




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...