torsdag 4. juni 2020

sommer strikk

STORE planer for juni juli og august ;)

Som vanlig starta eg årets sommerstrikk med å lage meg ei plan ;)

For  ei plan er jo lurt å ha … ikkje sant .

Og eg ser jo at eg er veldig glad i gult og turkis - for det er farger som går igjen på fleire prosjekt ;)
Men det er jo sommerfarger som er lett å like - ikkje sant .

Så får eg se da - om eg klarer å holde meg til sommerstrikk planen min eller om det kommer noen utskjeielser   ;)

Uansett så skal eg kose meg masse med sommar strikk - ute og innomhus - i bobilen og på ei fergekai -- kanskje i traktoren men heilt sikkert i fjøsen ;)


Bildet kan inneholde: hatt



  • Babyteppe
  • kjøkkenkluter
  • strikkekurv
  • Sommertopp i gul, kvit og turkis - starta i fjor
  • Babystrikk
  • Enda meir babystrikk
  • Gjøre ferdig noen sokkepar som mangler sokk nr. 2
  • Ein tjukke genser i gult, grått og brunt - tilfelle det blir kalde sommerdager 
  • Ein sommertopp til i gult og kvitt - nytt av året.
  • Sokker til julegavelagret mitt  - alltid kjekt å ha 
  • eg har iallefall 3 gensere som har nesten 2 armer ferdig strikka men mangler ein bol ;(
  • og tråd til ein ny BYfin genser og ein som skal rekkes opp igjen - da den vart alt for stor, men digger fargen - self. orange 
  •  Babystrikk --- jaja  eg skal jo bli farmor til advent vettu vel ;)
Så skal eg prøve å være flinke til å oppdatere 
og IKKJE kjøpe tråd --- eg lover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...