mandag 15. juni 2020

sommerstikk 2019 ;)



Måtte lisom bli Sommerstrikk 2020...

Denne toppen skulle være ein sommerfavoritt i fjor sommer, men av ein eller merkelig grunn forsvant posen med tråd ...



Bildet kan inneholde: en eller flere personerIngen bildebeskrivelse er tilgjengelig.





Ja da - eg etterlyste den og hadde til og med ein leiteaksjon eller to. 
Men i vår - da bobilen skulle vaskes - så dukka posen med tråd opp - og HURRA for det vettu ;)


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Så no må eg ta noen strikke økter ofte - og håpe på at eg får nyte den fine sommertoppen i år . 
 Vi har iallefall sommervarme og eg trenger jo ein strikka topp da vettu ;)

ps... eg strikker fortere enn eg blogger for tiden - og se kor langt eg er kommet - så da er det iallefall håp ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...