mandag 11. januar 2021

Godt nytt år da vettu ;)

Plutselig var vi nesten midten av januar 😀 
og kanskje på tide å si GODT NYTT ÅR BLOGGEN.

Eg håper 2021 skal bli eit godt år, 😊😊med påfyll av nye opplevelser, nye plasser, nye vaner og ikkje minst gode dager .






Eg er litt usikker om dei hjelper dei NYTTÅRS FORSETTA, 
 som å trene meir, gå ned meir i vekt, bli friskere.

Men dette er mål eg FAKTISK sette meg i mars i fjor, 
og eg vil bare fortsette med dei rutinene eg laga meg i 2020. 
Og i tilegg kanskje noen nye foresett: 

Som å gå meir tur, på nye plasser
Tømme frysere og kjøkken skap for mat isteden for å kjøpe nytt heile tiden. SÅ der har eg ein STOR plan om å lage ei middags plan, men framdeles er det bare ei plan

Begrense innkjøp, dvs.
Eg trenger jo ikkje meir klede , iallefall ikkje fleire treningstights. 
er jo begrensing kor mange eg kan bruke kvar dag.

Eg trenger heller ikkje meir tråd - trur eg. Eller det veit eg jo.
 Så eg håper at lagret mitt skal minke masse i år .
  Så der har eg iallefall ei utfordring å jobbe med ;)





Og klarer eg halvparten - så er eg jo kommet langt på veg - håper du har noen fine planer for 2021 - klem fra HO monika

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...