tirsdag 5. januar 2021

Trass eller Lidenskap ...


Litt usikker på kva som gjør at eg nesten kvar dag går på Laupen, 
uansett vær og årstider.Om det er Trass eller lidenskap

Fint er det her - og dette er iallefall kan kalle ein NÆRTUR 😀




For Laupen turen kan starte på trappa vår, eller så kan eg sykle ein liten tur før eg går over myra og opp,
men må vel innrømme det at iallefall om vinteren kjører eg bil ( 2.5 km. )
 og går fra starten av lysløype anlegget.
Og er det jo mørkt, som det ofte er iallefall om vinteren kan eg slå på lysløypa også
Og det er jo alltid koselig med litt lys.

Så blir det dagsform og vær som styrer turen, for opp på Laupen kan bare være ein liten tur opp, eller så kan eg jo velge å gå litt i traseen også ..







Elle melle - det er jo bare å velge, det viktigste er jo å komme seg ut vettu,
Så godt for meg og 💓 mitt.

Har som mål å komme opp 100 sommerturer og 100 vinterturer.
og 2020 var eit godt Laupen år med 267 turer.

Så er det bare å håpe på mange fine turer i år og 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...