lørdag 3. april 2021

Aktiv sammen


Kvar for oss ...

Er det nye som teller no i desse corona tider.

Og no har idrettslaget her laga ei PÅSKEgreie på dette.
 Aktiv men samtidig kvar for oss.

Fra Onsdag 31 og fram til 2 påskedag skal / bør vi gå, gjøre ein aktivitet kvar dag.



 SÅ lurt ikkje sant 😀

Vi - Meg, Asbjørn og Peik har hatt Laupen som mål, 
innemellom fjøs, buss kjøring og snebyger.

Der vi prøver å gå rundtur - fra Årset til Laupen og hjem igjen.
Og vi går og går, på asfalt, på myra og på markene, vi blir våte på føttene, vi blir røde i kjakane og iallefall eg kjenner innemellom på litt høge puls 😀😉

Og eg digger det, og håper dette kan bli ein årlig tradisjon.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...