tirsdag 20. april 2021

KvardagsTrimmen


ER viktig  - Veldig viktig 😀
Min kvardagstrim i vinter er Laupen, med eller uten truger.

Og nesten kvar dag har eg FAKTISK vært på laupen, 
men det er ikkje alle dager som frister.



 

Slik som i dag ...
Grått, vått og veldig tunge snø. Men med truger og god musikk på øret så kom eg meg faktisk på Laupen i dag og - tur nr. 171 på vinterboka.

Og egentlig så er eg litt kry av meg selv, for så mange turer  har eg aldri gått på vinterboka, ei heller på sommerboka. Og enda er det jo noen dager att av april 👍

Så får eg se da - kor mange turer eg klarer på vinter sesongen.

Håper du har fått deg ein kvardags tur i dag 💓

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...