mandag 16. mai 2022

Ei maske her

 og ei maske der ... 

Eg strikke overalt -- unntatt i kirken 😋😉


Og mai mnd. er sett av til å strikke samstrikk genser sammen med mange andre fine strikkefolk i regi av Ingunn og Bystrikk 💚

Eg digger det konseptet, og siden eg ikkje klarte å velge meg ein favoritt, ja så blei det faktisk 2 samstrikk gensere i år. 



Usikker på kva tid eg kommer til å bli ferdig med begge to, men eg håper det blir denne sommere  😃

Litt no og da og vips så hopper gensene av pinnene .. Håper eg da .


Håper du har ein fine 17 mai i morgen, her blir det fjøs og gode folk på frokost.

 Resten av dagen skal eg strikke og kose meg .

 Og kanskje gå meg ein tur og samle litt trim poeng 😊💚



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...