tirsdag 29. august 2023

Hei hei

 Ein lite livstegn fra bloggen - her har sommeren regna bort og eg HÅPER at vi kan få ein fin fin høst.

For det har vi faktisk fortjent tenker no eg da 😊





Ellers går jo dagene fort - styggfort. Og snart har vi september og høsten rett rundt hjørnet. 

Og VIPS så skal vi begynne å tenke JUL --- juhuu kor eg gleda meg til å finne fram julemusikken 

( ja eg veit - det er litt tidleg eller ;)


Ellers så er kuer og rundballer snart på plass,

noen kuer har blitt inneku og noen skal få være utekuer litt til.

På strikkefronten går det treigt,  strikkepinnene er bytta ut med joggesko og fjelltrim poeng.  Men litt blir det jo da .

Høstens prosjekt er å strikke mange sokker av trådlagret i kjellaren, det er alltid godt å ha mange sokker ferdige te jul 😀




1 kommentar:

  1. Thanks for your hard work and dedication in creating this blog

    SvarSlett

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...