fredag 8. september 2023

Ut å fange verden

 Det er TRAVLE dager for Ho Monika 

 Eg er jo  litt bonde innemellom, men eg er jo så mye meir og ,

 som mamma, FARMOR, hushjelp, vaskedame, svigermor, vikar på sfo, nemde eg FARMOR

 



 og så skal eg jo ha tid til å strikke, gå på tur ( trimme ;)

Være FARMOR, være litt kjæreste, kone, mor og JUPP FARMOR.


Vi har vert så heldige den siste veka å ha barnebarn på besøk, 

og å være farmor er jo ei velsignelse i seg selv,

å være farmor til ho MAYA er ein berikelse, 

tenk å vere så liten, 

men deler om seg med kjærleik og omtanke for alle ho har i flokken sin, 

Liten og stor, og ikkje minst alle dyra rundt oss


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...